Frisk luft

Då satt man här igen :))  Tack för era kommentarer om sovrummet, det värmer att höra och få lite feedback på det man skapar även om man inte gör sitt hem efter vad andra tycker utan det man själv vill ha! Alla har vi olika smak och tur är väl det. 

Idag är Izan på utflykt till Kulhult och åker pulka med en klasskompis. Blir faktiskt lite avis för det är så roligt å mysigt att åka ut sådär å ta med fika och vara ute en hel dag i vintervädret! Är ju lite svårt att ta med en liten bebis så det får bli nästa år istället, hoppas det är mycket snö då med!

Nu snart är det dags för en promenad med Lion och jag ska nog försöka mig på en lite längre idag, det är ju så skönt! Igår kunde jag inte sluta gå för vädret var perfekt att promenera i och luften va helt underbar...så jag fick mersmak, hehe!! Men frågan är vart jag ska gå...hmm??

Hoppas ni får en bra dag för som vanligt tänker vi ha det!

Kommentarer
Postat av: Lady Angel

Ja det är skönt att gå. Jag gick in till stan idag för att fixa ärenden och det är en promenix på drygt 4 kilometer. Jag är inte någon mega-fit tjej men jag är i en okej form, jag kände mig rätt mör när det var dags att gå hem igen så jag tog bussen. Det var väldigt skönt att åka buss faktiskt, hehe. Man kan bli för bekväm och van vid att åka buss eller bil. Då får man ta en promenad så man lär sig att uppskatta bekvämligheten igen.

2010-02-17 @ 17:12:06
URL: http://ladyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0