Alla hjärtans dag <3

God middag!

Idag är det alla hjärtans dag och det är väl ingen som kan missa det antar jag. Själv tycker jag det är en vanlig söndag som alla andra förutom att man kan mysa lite extra med sina nära och kära. Vi har hela huset fullt med barn idag så någon egen tid för mig och Samuel blir det inte, men det är så när man har barn. Istället får man laga en god middag hemma och tända en massa ljus och ta sig tid att göra något med dem. Här ska vi spela bowling fast inte på riktigt utan med Wii spelet och det är lika roligt det, iallafall uppskattar barnen det väldigt mycket när vi spelar med dom!

Gör ni något särskilt en dag som denna?

Lilleman ligger i sin babysitter och försöker hålla ögonen öppna så länge det bara går för man kan ju missa något om man somnar :) S och flickorna är och tvättar bilen, Rasmus spelar dator och jag bloggar. En härlig kompott, haha! Hade ju tänkt att träna en sväng medans Lion sover men han tycker nog att hans mamma ska ha överflödiga kilon ett tag till. Visserligen har jag tränat 3 pass denna vecka men hade inte varit fel med ett till! Har kommit till den där punkten där jag blir lite rastlös om jag inte tränar och det kan vra lite frustrerande ibland när man inte kan göra det när man vill utan man måste verkligen anpassa sig efter lillbossen. Men nu ser jag att ögonen börjar stängas och nappen åkt ut...hehe...det betyder träningsdags snart för min del!!!

Ha en jätte mysig dag!

Kram från mig och minibossen!




Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jo, känner ingen mig i det att man lätt blir rastlös när man kommit igång med träningen. Nu när jag är snuvig å förkyld så känner jag ett otroligt sug efter träning!! Men det får bli när jag är frisk.

Ikväll skulle vi gå på bio men det blir inte av, inge kul att sitta å snora på bio. Får bli en annan gång...

Hoppas ni haft en fin ValentinDag!!

Kramen, Maria

2010-02-14 @ 18:57:18
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0