Att blåsa liv!

Hej och välkomna hit!

Har länge funderat på att skaffa en ny blogg då mitt liv ser lite annorlunda ut än det gjorde för 2 år sedan! Men sen är det svårt att slita sig från den man haft ett tag och faktiskt skrivit massor i.
Måste erkänna att jag är rätt trött på alla modebloggar, vilket syfte har de? Det här är inte en modeblogg men givetvis kommer det komma tips på klädköp för mammor och barn så småningom för det hör till mina intressen.
Förutom det så älskar jag att laga mat, baka, sy, inredning, hälsa, barns utveckling och mycket mer!! Mitt syfte med denna bloggen är att skriva tips och tankar till de som vill ta emot det oavsett ålder eller kön men det kommer utgå från mina intressen i grunden. Sen har jag mer visioner om detta men det kommer!!

Jag har lagt ett liv bakom mig som innebar mycket skit och destruktivitet. Har fått nog av alla motgångar och har därmed bestämt mig en gång för alla att se på livet med nya ögon. Man kan inte fortsätta leva i det som varit utan man måste ta sig ur det innan det äter upp en. Jag kommer skriva om mitt liv i kort som det varit, men det blir inte nu för just nu måste jag koncentrera mig på nuet och framtiden! I den gamla bloggen tappade jag bort mig, visste inte vad jag skulle skriva eller hur. Men nu vet jag och det ni får se här är sanningen om mig och INGEN FÖRSKÖNING AV MITT LIV!!!




Kommentarer
Postat av: Lady Angel

Så bra att du inte startar en modeblogg! Då hade jag varit tvungen att ogilla dig, hahaha! Hur anonym kommer du att vara här? Det är nog det första man ska tänka på när man skaffar ny blogg.

2010-02-02 @ 18:23:02
URL: http://ladyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0