Jag är laddad!

Ska snart ta ett 40 minuters pass på crosstrainern och då passar jag på att titta på ett´avsnitt av DH under tiden! Mycket lättare att träna om man har något underhållande att stirra på, iaf tills man har skapat ett behov av att träna och det tar väl ca en månad skulle jag tro!

Jag har ju ganska många kilon jag ska ner innan jag är nöjd, närmare bestämt 20 kg så det är bara att ta tjuren vid hornen å sätta fart! Alla kilon jag gick upp under graviditeten är borta å några bonus kilon till =) men de är de där 8 sambokilona som kom när jag träffade Samuel och dedär andra 12 som smygit sig på innan det.
Den här sommaren ska jag oxå kunna ligga på stranden UTAN att dölja min kropp. Sen att tuttarna kommer hänga å eka det är smällar man får ta, kan ju inte få en perfekt kropp eller en kropp man hade innan kidsen. Huvudsaken är att jag blir nöjd!

Igår körde jag ett 40 minuters pass så jag är på G.



Inte riktigt så lyxigt har jag det. Bilden är googlad.


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Härligt!!! Vad duktig du är!! ;) Det är bara att bita ihop, eller bara å bara. Till slut kommer det lixom "behövas" för att man ska må bra. Har upptäckt i veckan att det behövs bra med sömn för att jag ska ha riktiga "orken" för att träna. Har varit såååå trött i veckan å det har varit jobbigt att träna därav. Måste kämpa för att få till mina 3ggr denna veckan.

Nä, nu ska jag ner på stan å handla lite inför resan...

Kramen, Maria

2010-02-04 @ 15:41:17
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Petra

spännande då får jag läsa här nu då! kram

2010-02-04 @ 18:18:19
URL: http://inredningstokig.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaha...samma problem som mig då. Jag har iallafall tappat 17kg efter lillkillen, men det är fortfarande 10kg kvar. Tyvärr finns det INGEN motivation till detta för tillfället:(



kram

2010-02-04 @ 21:29:43
URL: http://propellern.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Härligt! Crosstrainern är min favvo! Totaly love it! Måste köpa hem en jag med så jag kan köra hemma med å inte bara på gymmet=)

2010-03-27 @ 21:44:31
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0