5 timmar och 40 minuter...

...är vad jag fick sova i sträck inatt!!! Älskade Lion fick mat vid 21 igår och en halvtimme senare sov han och slog upp de små söta ögonen 05.40 utan avbrott! Det är det längsta han sovit sammanhängande och det känns super :)

Han ser för skön ut nu när han ligger i min famn och tar i för kung och fosterland tills han blir alldeles röd i fejan och skrattar emellan tryckningarna...hahaha...doften däremot är inte lika glamourös!


Idag väntar ännu mera pyssel i hemmet och förhoppningsvis får ni bildbevis på det lite senare! Jag orkade inte vänta längre på att sambon ska borra upp sakerna i sovrummet utan gjorde som en handywoman som jag...KAN SJÄLV!! Äntligen ska gardinerna upp som jag köpte för 3 månader sedan...

S stannade kvar i Norge tills idag för att jobba ikapp lite så framåt sen eftermiddag är han hemma igen! Han va lite orolig att natten skelle bli jobbig för mig för när han sov kvar förra gången så va det enda natten Lion höll mig vaken, men så blev det inte denna gång utan tvärt om!!

Häpp nu måste det bytas blöja å sen blir det ett träningspass för min del.

Önskar er en härlig dag!!


Lillebror somnade gott hos storasyster igår innan kvällsmaten!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, visst är det underbart när de sover långa stunder åt gången..Tror att de kommer att bli längre o längre nu när han får tillägg. Vår lillebror blixtrar till o sover 9 timmar i sträck ca varannan dag, det är ju rena lyxen:)



kram

2010-02-16 @ 13:42:51
URL: http://propellern.blogg.se/
Postat av: Lady Angel

Åh så mycket sömn... Haha, lyx!

2010-02-16 @ 14:10:21
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Vad skönt för dig att du fick sova!

Nu blir jag ju nyfiken, vad är det för pyssel du har för dig???

Kramen, Maria

2010-02-16 @ 19:09:12
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: hanna

Det går bara fint :)) rullar på det bästa som hänt oss:)))

2010-02-16 @ 20:04:50
URL: http://varatpyre.blogg.se/
Postat av: Helena

Så söta så <3 Kram

2010-08-05 @ 14:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0