Vinyltext och promenad

Då satt jag här igen med en massa tankar som jag inte orkar dela just nu för jag och lilleman måste ta oss ut innan mörkret kommer.
Det är ett helt företag att ta sig och Lion alla kläder och dra ut vagnen från det röriga förrådet, och ofta någto jag helst hoppar och stannar inne istället. Men jag mår så mycket bättre när den friska kalla luften får svepa ner i lungorna och ge lite ny kraft och lust till saker.
Finns massor att göra i hemmet och viljan finns men inte orken. så jag tänkte att kanske en promenad gör nytta i mitt inre så jag får lite fart!

För ett par veckor sedan beställde jag två texter, en till köket och en till Lions rum. Men de har bara legat fint i sin rulle och jag har tittat på dem men tänkt, det gör jag sen. Precis! Det blir ju gjort sen. Äntligen sitter texten i köket och jag älskar de orden, nu gäller det bara att leva upp till dem. Jag placerade dem så att jag ska bli påmind varje gång jag är i köket.

Jag har länge velat ha väggord, men de är så fasligt dyra. Men jag hittade en sida som är värd att besökas. Tyvärr var det lite problem att sätta upp dem, de ville inte lossna från plasten så jag vet inte om det var därför de var billiga eller om jag gjorde nått fel? Men de sitter där nu och hoppas de sitter kvar tills de blir borttagna :)






Denna text och fler hittar ni här!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ååh! Vi ska oxå beställa vinyltext! Jag har hittat två texter vi ska ha:) Vinylahem; billigt och bra! Vi har verkligen samma smak kära syster!

2010-12-03 @ 19:03:48
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Postat av: Linda

Absolut ingen fara gumman förstår det aär alltid mkt före jul. Trist att du inte mår riktigt bra=( Hoppas det bättrar sig snart när all julstress är över..Jag har med kollat på väggdekoration där både till barnrummet samt kontoret så de skall klickas hem snart=) Vårt nya kontor är färdigt o tapet till fond barnrum är beställd o skall hämtas på tisdag..

2010-12-04 @ 10:57:22
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Mira

Det är himla fint med väggtexter ♥



Fina bilder du har i headern oxå. =) Trevlig helg, kramis Mira

2010-12-04 @ 13:02:30
URL: http://www.mirandalux.se
Postat av: Anna

Åh,visst är det trevligt med väggord.. Jag har en likandan i min hall, fast den är köpt på Tradera:))



kram kram

2010-12-04 @ 16:02:17
URL: http://propellern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0