Julstökar för fullt

Försökte få in ett inlägg till igår men det var så segt att komma in på sidan så jag gav upp och gjorde lite nytta istället.

På kvällen åkte jag iväg ut till studion där vi skulle öva med bandet jag sjunger i. Ett gäng med gubbar och jag...haha! Men det är roligt att få vara med där och vi har faktiskt 2 spelningar i januari, det ser jag fram emot!!! Vi testade 2 nya låtar igår där jag sjunger leaden och det är en med Beatles och en Jimi Hendrix, lite svårt men det blev riktigt bra för att vara första gången vi körde dem. Nu återstår att öva in så texten sitter perfa!!

Idag är det fortsättning av min lista som jag sakta betar av och ikväll ska Izabelle ha avslutning på ridskolan och sen åker hon till sin pappa och kommer hem på juldagen.
Det är så konstigt att inte fira med alla sina barn varje jul och det gör så ont i hjärtat men så är det ju tyvärr när man går skilda vägar. Rasmus däremot vägrar att vara varannan jul så han kommer till oss på kvällen, så då får jag ha 2/3 av mina barn i min närhet!

Nu ska jag fortsätta här med lite fix! Ha en trevlig dag!




Kommentarer
Postat av: mamma till William

Godmorgon gumman.

Hoppas att allt är bra med dig denna tisdags morgon.Snart är det julafton ska bli så mysigt att se hur Wille kommer regera på tomten :)hihihi..

Vad för skoj ska du göra denna dag? Så söta bilder..Kan tänka mig att det är små jobbigt att inte ha alla barnen hos sig när det är jul och alla andra dagar..men så är det när man bestämmer sig att gå skilda väga.kram kram kram

2010-12-21 @ 10:35:03
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Jodu, själv har jag skilda föräldrar å det är inte lätt när det är jul å så. För nu när min bror å jag har respektive å bror har egen familj så blir det ju inte vartannat år som det var tidigare. Min far har dock svårt att förstå det så det blir lite tjafs...

Som tur är så är sambons föräldrar fortfarande gifta å det är så härligt att va där. ;)

Hoppas du hinner med allt utan att stressa!!

Kramen, Maria

2010-12-21 @ 10:46:49
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Så fina dom är mina systerbarn. Förstår att det är jobbigt att lillan åker bort över jul.. <3 Roligt att du har ett band att sjunga i tycker jag så du får utnyttja din vackra röst!!

2010-12-21 @ 14:55:11
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh öva med bandet, gud vad kul!Vad roligt att ni fått 2 spelningar redan!

Hoppas ni får en underbar jul allihopa..=)

Massa julkramar ifrån mig!!

2010-12-22 @ 17:11:15
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: mamma till William

Sänder en stor jul kram till fina du.God jul..kram kram kram

2010-12-23 @ 15:00:41
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0