En lugn morgon?

Brr...va kallt det är ute idag, tur man är inne än så länge. Det är så mysigt att starta dagen med en kopp kaffe och lite tända ljus och få vakna i lugn och ro.

Haha lugn och ro var det ja. Här är det inte lugn och ro för jag har en liten kille som driver mig till vansinne snart. Allt ska han på och ljusen låter han inte bli trots att han vänt uppåner på ett häromdagen och fick stearin på hand. Det är som han inte har någon känsel. Han är på dem med en gång igen och man får passa hela tiden. Varför förstår han inte ordet nej utan måste testa sina gränser heeeela tiden? Sätter snart upp ett inringat område där han kan vara så jag kan få lite lugn.

Jag bävar för granens välkomnade i vårt hus. Hur länge får den stå ifred innan han plockar bort alla kulor, river ur belysningen och försöker brottas med den?
Vi har verkligen fått en BUSIG unge!


Nu går han omkring och säger : Oooj mamma, ahh...mamma oj! Sött så man smälter och glömmer hans energiska sida!



Kommentarer
Postat av: Liw tävling på bloggen

Inte bara här det finns en frustrerad mamma hör jag :-(

kram!

2010-12-15 @ 12:50:05
URL: http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0