Glögg kväll hos oss

Barnen sover. Vi har ätit en god middag (för 2,5 tim sedan). Vit choklad pannacotta ligger i magen. Glöggen är precis upphälld i muggarna. En ny sort ska testas...Mmm...den var god!



Det var den och två andra vitvinsglögger som fanns kvar på Systemet.
Smaken var som den lovade, en ton av citrus fast lite för söt för min smak egentligen. Men så är det när det är utplockat på bolaget och endast 3 vita vinglögger att välja på. Jag tog 2 av dem, hehe.
Tur vi har två av denna kvar för den är såå god och utsåld här iallafall!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vi har kvar sedan förra året när det släppte det där packetet om 3 på systemet som jag förhandsbokade,gissa om jag är nyfiken. But nope endast saftglögg för min del;)

Listan på alla gissningar är nu uppe på min blogg;)

2010-12-12 @ 12:57:14
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh men gissa ändå det får du;)

Flicka, datum?namn? Så kompletterar jag listan=)

Haha ja en lite kulmage börjar man få, nu lääängtar jag! Var hos doktorn då jag har ryggont o ont i svanskotan han sjukskrev mig 50%,sedan fick jag ett sådant där stödbälte,allt blir värre liksom jag bara sitter på jobbet, när jag är hemma o kan röra mig så känns det mkt bättre så han ordinerade promenade och lite bäcken övningar=)Men detta är ju ngt som följer med grav.så lite får man väl stå ut..;)

Saknar dig...!

2010-12-12 @ 14:39:55
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0