Att alltid vilja ha mer

Ska snart ta mig ner på stan för att kika runt lite bland utbudet av tyger i den här staden. Det är inte stort och det är svårt att få tag på sådana tyger jag vill ha, men något brukar dyka upp framför näsan. När jag går in i en tygaffär blir jag som ett barn som kommer in i en godisaffär! Fullt av härliga färger och de ligger upplagda snyggt så att ögat ska vilja ha allt som finns där. Önskar jag hade ett eget tyglager så när man fick en idé var det bara att gå och välja det man ville ha. Men ett sådant lager kostar peng...mycket peng så det får finnas i mina drömmar tills den dagen jag har byggt upp något eget. Har bara ett litet lager i jämfört med en affär och nu börjar jag att beta av dem, ett efter ett. Men jag vill ha mer. Vill alltid ha mer!

Ieftermiddag ska Izabelle på kalas så en present ska inhandlas och efter det åker hon till mormor och morfar för att spendera resten av helgen där.

Dags att sminka sig och sticka iväg så det inte hinner bli mörkt innan jag är hemma!

Ha en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: Liw

Hoppas du hittar något bra tyg som ger insipration :-) Är det till sjalen?



Här har lördagen startat kanon, hoppas på en lika bra fortsättning, även hos dig!

kram

2010-12-11 @ 12:02:43
URL: http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0