30 december

Är helt slut efter allt man har gjort och planerat inför julen och Lion fördelsedag. Känner att jag inte orkar planera något just nu utan vill bara ta allt som det kommer.
Imorgon ska vi ner till min bror och hans familj för att fira nyår och det känns skönt att slippa förbereda en massa saker inför det, men jag kanske får hjälpa till lite i köket om jag är snäll, hehe.

En års krönika eller vad man nu kallar det vore ju kul att få till för det är ju en del som hänt detta året och det kommer hända fler saker nästa år som jag ser fram emot men det avslöjar jag inte nu utan väntar tills allt är på sin plats! Men tiden att få till en bra sådan finns inte just nu så det kommer sen.

Kollade även i min gamla blogg och där glömde jag visst att skriva förlossningsberättelse så en sådan kanske oxå vore nått att plura på i dagarna efter nyår? Det har ju redan gått ett år så om det dröjer ytterligare tid gör ju inget!


Lions ett årsdag blev bra och tårtan mycket uppskattad. Jag kände väl att den kunde vart lite saftigare så det får jag öva på det kommande året, vore så kul att kunna skapa fina tårtor som smakar underbart!

Nu ska jag sätta mig en stund och fortsätta sticka på socka nummer 2 som fick vänta över julen för sen ska Lion få ett par oxå!


Ha en underbar dag! Om en månad fyller jag 35...ska man fira det??

Kommentarer
Postat av: Mia

Klart man ska fira det, alla födelsedagar firas tycker jag!!



Kikade förbi för att önska ett Gott slut o en God början, hoppas helgen blir myyys för dig o de dina!

2010-12-30 @ 14:27:08
URL: http://fredthevov.blogg.se/
Postat av: Lena i Lyckebo

35!!!! Du är ju unga damen än kära bloggvän. Såklart ska du fira att du får vakna varje morgon till en ny fin dag, 35 år ung, med dina allra käraste vid din sida.

En annan är 54, suck.

Kramelikramen<33

2010-12-30 @ 16:38:39
URL: http://fridatowe.bloggspace.se
Postat av: Bokmalen

Nämen, vänta nu!!! Jag fyller oxå om en månad!!! Den 28:e, då fyller vi ju väldigt nära varann. ;)

Ser fram emot att få läsa förlossningsberättelsen. Å, så blev jag ju nu väldigt nyfiken på vad som ska hända kommande år! ;)

StorKramen, Maria

2010-12-30 @ 16:56:06
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja föll för den vagnen, den var väldigt praktisk=)Åh kan tänka att den var god=) Så väldigt smarrig ut! Hoppas ni får ett riktigt bra nyår imorogon! Nu finns bilder på det nya kontoret uppe!

2010-12-30 @ 17:32:45
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Georg Hendrix

50 är det nya 30 så om en månad blir du alltså.. 20 år :D



50 - 15 = 35

35 - 15 = 20



Nämen, seriöst, jag vägrar bli en sådan människa som inte vill fira sig själv. En gammal 71-årig man som skäms över att fylla år och som ingen vill besöka ändå iofs.



Jag vill vara en sådan som åker till en tre veckors Australien, USA eller Kina resa när jag fyller 50 år. En sådan som visar "mina barn" att en födelsedag är en dag man ska fira även om det inte alltid måste innebära en stor fest med 60 personer :)

2010-12-31 @ 11:47:41
URL: http://georg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0