Vackra

Minns ni att jag köpte rosor förra lördagen? Förmodligen inte, men det gör jag. Köpte dem för att se hur lång tid det tog för dem att slå ut och hur de ser ut när de är utslagna. Det har nu gått 9 dagar sen jag köpte dem och de är såå vackra fortfarande! Helt otroliga rosor. Men jag tror inte de slår ut mer än så här.

Inte särskilt dyra heller va de utan 59:90 för 10 st. Köpte dem på Ica Maxi och företaget heter Roseswithnames och rossorten är Fedora. Se hur underbara de är nu!


För 9 dagar sedan



OCH NU...


Kommentarer
Postat av: Helen

Dom där är helt underbara.

Du kommer att bli en vacker brud tror jag.

Kram

2010-08-23 @ 10:01:02
URL: http://www.stenstromsbloggeria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0