Utvilad mamma = Glad mamma

God Morgon!! Är på ett strålande humör (precis som solen idag) å det har sina orsaker! La mig på soffan vid 18-tiden igår å vilade medans Izan hjälpte mig att passa Lion lite. Hörde han hela tiden för man sover ju inte direkt när det står en bebis å drar en i håret å skrattar...hehe. Men vid 19.30 insåg jag att det var bara att ta med barnen upp å lägga sig istället om jag skulle få sova. Å det gjorde jag....hela natten, hahaha! När hände det senast? Skönt var det och utvilad är jag...helt underbart! Så nu är jag fit for fight hela dagen med allt vad det innebär!!

Vad ska ni hitta på idag??



En trött liten kille i lördags kväll =))

Kommentarer
Postat av: Blivande Fru Svensson (4 dagar kvar)

Vårt upplägg ser ut så här..

* Viges

* Skålning

* Fotografering

* Maten

* Crusing

* CupCakes

* Presentöppning

* Bröllopsdansen

* Bröllopsfirandet fortsätter...

Där mitt i allt så finns talen inbakade av vår toastmistress. Nu gifter vi oss inte som er andra då vi har en liten crusing med mitt i allt för att avlasta toastmistressen som ska fixa så att kaffe och dyligt blir klart...



Ja man bli lätt uppslukad av allt så att man missar en massa. Är glad att jag har planerat sen årsskiftet och att jag har fått så mycket hjälp som jag har fått av vår toastmistress Diana.



Tack så mycket, nu börjar allt :)

kram

2010-08-31 @ 07:54:36
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0