Tidigt...

...är det för en söndag men Lion regerar här hemma! Har redan hunnit dammsuga hela undervåningen, gett honom välling, bytt en stinkande blöja, diskat upp å städat köket! Det är så skönt när det är gjort för då kan man med gott samvete sitta här en stund med en kopp kaffe (visserligen min 3:e kopp)!

Igår när jag å Izabelle åkte till Elins esplanad för att köpa present till Lisa så passade jag på att kika ännu en gång inne på Albrekts guld för att prova ytterligare ringar och även ett besök in på Blomsterlandet för att se vad de tar för rosor tillbuketten. Det visade sig att det endast kostar 100:- att låta dem binda buketten (handbunden som jag ska ha) så det får det bli! Känns skönt att det nu oxå är bestämt, den kommer bli underbar! Ska bara bestämma mig för vilka rosor jag vill ha med, hihi! Köpte en rosbukett inne på maxi för att se hur de ser ut när de slår ut och oxå för att jag tycker jag är värd lite blommor ibland, hehe! De heter Fedora å ser ut så här:


Cremefärgad med rosa inuti, vacker knopp men hur ser den ut om ett par dagar?


Jag såg ut så här igår. En oversize blus från Kappahl som jag köpte för ett år sedan när jag var gravid
men trivdes aldrig i den för den såg mig att se ännu större ut. Å nu är den tok-stor men jag löste det med en bit svart sidenband runt midjan. Till det ett par jeans från Gina T som är gamla som gatan men jag får på mig dem igen, har inte kunnat ha dem på 2,5 år!





Kommentarer
Postat av: Blivande Fru Svensson (19 dagar kvar)

Vi har ett badkar som står nere i tvättstugan så jag får använda det en kväll. Dock ska det in i vårt badrum sen när vi ska renovera det.



Just nu så är jag helt slut, men jag har lovat min Mamma och Toastmistress att jag ska släppa allt med renovering och all annan stress efter denna helgen. Bäst att lyda :)



Hoppas att ni har det bra och att ni får en toppen söndag.

Skönt att du har bestämt buketten. Önskar att min kunde bli så billig, men min bukett kommer att passa kanon till klänningen, håret, temat och den speglar mig :)

2010-08-15 @ 11:18:31
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Mija

Det var jättesnyggt!!! Vad smal o slank du har blivit! :)

2010-08-15 @ 12:42:34
Postat av: Lillasyster..

Så vacker du är!

2010-08-15 @ 13:54:31
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad vacker du är :))

2010-08-15 @ 19:16:45
URL: http://varatpyre.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Snyggt!! Å, vad duktig du är!! Men nu är det slut med lata semesterdagar å imorgon så är det tillbaka till allvaret. Börjar dagen med en långprommis.

Ja, vi har faktiskt varit ute å promenerat dom senaste dagarna så jag har smygstartat lite...

Kramen, Maria

2010-08-15 @ 20:31:16
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh vad snygg du är!

2010-08-16 @ 16:52:54
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Svarttusch

inte dåligt för en trebarnsmamma att vara så smal :-)

2010-08-16 @ 19:40:41
URL: http://svarttusch.blogg.se/brollop/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0