Stress, stress, stress

Idag fick Izabelle galoppera på hästen Miron, lyckan var total! Hon log från öra till öra och tyckte att nu skulle vi köpa en häst, haha! Japp...självklart ska vi det, jag som skiter pengar!!! Sen har jag ju verkligen tiden med....hehe.
Önskar verkligen hon kunde rida fler än en gång i veckan men det kanske det blir i framtiden.

Eftermiddagen blev liite stressig men det ordnade upp sig när syrran kom hit å hennes snälla pojkvän skjutsade oss till ridskolan så vi slapp cykla. hade visserligen velat det om vi hade haft en halvtimme till på oss. När vi kom hem från tandläkaren så konstaterade jag att både min och Izans cyklar var tvungna att fyllas på med luft så det gjorde jag å passade på att höja hennes sadel och smörja kedjan. Men det tog lite längre tid än jag hade tid med så därför blev det så stressigt. Men tur man har lite underbara människor omkring sig!


Nu har Lion somnat å Izan ska strax i säng å då ska jag försöka att få lite sytt...äntligen!

Ha en skön kväll!


Izabelle innan sommaruppehållet på favoriten Flicka!



Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Ja, visst är det bra när man får hjälp ibland! ;) Ser härligt ut där på hästen. Själv är jag livrädd för hästar å har talat om för Marcus att om våra barn nån gång vill rida så är det han som får följa till stallet för jag gör det INTE!! ;)

Härligt med sån lycka!!

Kramen, Maria

2010-08-31 @ 21:01:27
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Rebecca

fina bilder :)

2010-08-31 @ 22:55:27
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

Godmorgon söta.

Det gör inget att det inte blev något inlägg om det i går,det kommer när det kommer och tiden ska finans med,När man får tid så orkar man inte alltid.

Vaknar din prins om nätterna nu eller är det bara min som har börja med det,,han sov så bra om nätterna innan nu ska man äta minst ett mål men han halv sover så det är skönt i det så han inte hade blivit pigg.

Ja du det där med min mage är så svårt att besluta för när jag var inlagd på sjukhuset för min magkatarr o magsår så blev min mage inte sig lik har en tarmsjukdom som de inte vet namnet på o kommer nog aldrig få reda på det heller men jag mår bra så det är skönt i det..En kronsika tarmsjukdom blir man nog inte av med mer än tänka på vad man stoppar i sig. Jag är känslig mot mjölk o undviker det o tar andra laktosfri eller soja,havre produkter o det fungerar jätte bra skönt i det....

Ja att köpa en häst gör man inte så där som små tror att man kan göra. Skönt att det finns ridskola så de får lära sig att ta hand om en häst o inse att det är inte bara att ha en det är så mycket som ska skötas o det kanske är bara en tidsfråga som det inte är skoj längre,,,ja du barn ,ja du vet..

Hoppas att du får en skön dag..kram kram kram

2010-09-01 @ 08:30:14
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Helen

Skönt när mankan få lite hjälp ibland.

Härliga bilder och roligt att hon tycker det är kul.

Ska kolla lite om inte min flicka ska börja rida också, alltid kul när dom har intressen.

Ha en skön dag

2010-09-01 @ 08:32:57
URL: http://www.stenstromsbloggeria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0