Ska jag?

Den här dagen har vart jätte lugn förutom när åskan brakade loss! Hade precis somnat med Lion å vaknade av ett skit högt brak...å jag som hade värsta mardrömmen att det åskade å att en mördare jagade mig. Ibland blir man glad av att bli väckt, hehe!

Lion gjorde ytterligare ett framsteg idag när han klarade att stå på golvet utan att hålla sig i eller att jag höll i honom i ett par sekunder! Vart ska det här sluta, ska han gå tidigt? Har bestämt att inte köpa en gåstol till honom utan istället blir det en Brio gåvagn i svart. Tror det är bättre faktiskt. Både Izan å Rasmus hade gåstolt å bägge började gå när de fyllt ett. Så kanske det hämmar deras utveckling? Inte för att jag vill att han ska gå för tidigt men om han är redo så är han redo. Han kryper ju i ultra rapid nu å ställe sig upp mot allt utan att blinka så han är väl tidig med nått iaf (ej tänderna, hehe)!

Har beställt lite kläder till Izan på HM nu, en underbar cardigan med rosor på å lite annat!


Lion har somnat för kvällen så då passar jag på att sätta mig vid symaskinen en stund (läs halva natten)!!

Ha en mysig kväll!




Är såå godissugen btw....kanske skulle ta en tur till affären eller skicka Samuel...haha!

Kommentarer
Postat av: Blivande Fru Svensson (20 dagar kvar)

Jo det är kul att slänga, få iordning för att sedan kunna göra om osv :)

Tack och lov för att min Mamma är här och hjälper mig.



Jo en natt på hotell, ett badkar hade verkligen gjort susen. Men det hinner jag inte just nu.



Hoppas att det går bra för dig och all er planering.

Kram

2010-08-14 @ 09:02:22
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja Venedig o Italien överhuvudtaget var helt underbart!!

Ja gardinerna bidde bra...japp får faktiskt ta mig t Skövde;)

2010-08-14 @ 12:37:46
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Svarttusch

Jag ångrar varje dag att jag köpte gåstol till vår son. Eller inte just att vi köpte den men att vi introducerade den så tidigt. I och med att din son redan kan krypa tror jag det gör varken till eller från med gåstol men min pojk kunde inte ta sig frammåt när han fick sin stol och tillslut fick vi ta bort den är han blev för bekväm. Kan tipsa om att det finns ett bord som heter något med "sit to stand", gåbord kallas det. Supersmart för man kan först låsa det så det står still (när barnen ännu bara kan resa sig) och sen när dom fått kläm på det låser man upp den och den kan användas som en gå-vagn. Massa knappar och grejjer på så det låter ju lite, men det skulle ju en gåstol också göra :)

2010-08-14 @ 13:12:25
URL: http://svarttusch.blogg.se/brollop/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0