Mössor

Lill-fisen hittar allt möjligt gott på golvet och jag tycker inte jag gör annat än håller rent här. Dammsugning varje morgon å ev en gång till beroende på hur mkt skit det hunnit bli, hehe! I köket brukar han sitta i sin stol och äta smörgåsrån och skorpor (utan tänder) och en del faller ju till golvet vilket är till hans stora fördel då han får sig ett mumsigt mellanmål (resterna å smulorna på golvet) när han vart slarvig!!

Två nya mössor har han fått med, så söta!




Denna hittade jag på Åhlens i Lidköping i fredags, 49:-


Å denna för 2 veckor sedan på Polarn&Pyret i Skövde. Lite dyrare, 125:-


Jag själv älskar mössor å snart är det säsong igen för det! Lion tycker oxå om sina mössor (än så länge)!

Köpte även matchande scarfar eller bandanas (eller vad det heter)!!

Kommentarer
Postat av: Lilla syster..

Lilla busunge!! Fina mössorna är! Duuu.. Kom jöe på en sak.. Ska du göra någon shopping åt Izan för skolstart? Typ pennfack, pennor, mapp.. Skolstartskläder... Eller vad tänkas kan? Jag har ju lovat Denise-fis detta.. Vi hade tänkt gå ut imorgon efter skolan vid 13 typ.. Ska ni me eller? Så åker vi bussen till er tillsammans efter det.. Tur att man har blogg när pengarna är slut på mobben;))

2010-08-24 @ 15:05:01
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Postat av: Lilla syster..

Ja men det kan vi vänta med till fredag tycker jag! Ja lilla pessan fyller ju!! Stora tjejen!! Vad mysigt med shoppingrunda på fredag!!! Längtar redan!!

2010-08-24 @ 15:35:16
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Jättefina mössor!! ;)

Kramen

2010-08-24 @ 17:13:05
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0