G-star jeans

En av mina mål när det gäller min viktnedgång var att en gång kunna köpa ett par riktigt snygga märkes jeans (ägde senast ett par för 16 år sedan, Levis). Min blivande man har ett favoritmärke som heter G-star å de gör mkt snygga jeans! Så nu när jag har gått ner 19 kg sen i slutet av februari så provade jag ett par sådana i lördags. Trodde nog inte att jag skulle få på mig ett par men tog med mig ett par in i största storleken den butiken hade. Det var 30/32. Till min lycka var de lite stora så jag kan gå ner ännu en storlek på jeans!! Men jag väntar fortarande att köpa ett par eftersom jag ska ner ytterligare några kilon....

Dessa är designade av Liv Tyler och sitter så snyggt och är supersköna men dyra.

Jag suger lite till på karamellen alltså...


Low Skinny Jeans SEK 1399, G-star - NELLY.COM

Kommentarer
Postat av: mamma mindy

Godmorgon söta..Det var skoj att du kommer i byxorna som du vill ha men har ett mål att komma i ett mindre skönt med mål..Hoppas att du får en skön sen sommar tisdag.Vad för skoj ska ni göra denna dag då? Här har vi inte bestämt oss vad som kommer ske mer än en promenad..kram kram

2010-08-31 @ 09:25:02
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Blivande Fru Svensson (4 dagar kvar)

Vad duktig du är :)

Sammanlagt så har jag gått ner 11 kg på två och en halv månad.



Ja vårt upplägg blev kanon och precis så som vi vill ha det.

Klart att ni inte kan ha det likadant, det kan ingen ha för vi är ju inte samma människor :)



Vi blir 71 personer sammanlagt, men fler av våra vänner kommer att trilla in senare på kvällen...

Hur många blir ni???

Hojta till om du vill brainstorma me någon, älskar att planera :)



Ha en underbar tisdag.

Kramiz

2010-08-31 @ 09:25:22
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

Ska bli skoj att läsa ett inlägg om det sen gumman.Skönt när man får resultat på det man strävar efter. Har gått ner allt som jag gick upp när jag väntade men jag har problem med magen min för jag har problem med tarmarna så det gör att jag är uppsvullen nästan alltid..aldrig skoj när man vill ha något extra snyggt på sig så svullnar magen upp små störigt men man får leva med det.

Skönt med träning, ja det gäller att göra det när de små sover. William sover med nu men jag är så slö så jag slappar bara här ska snart fixa mig en god frukost så man får i sig lita energi.

Låter som en skön dag du har framför dig,,inget skoj att sessan ska till tandläkaren men ett måste då o då,,hoppas att hon inte har några hål i tänderna. Ha det så bra snäckan.kram kram kram

2010-08-31 @ 10:23:20
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Jeanette - Tävling pågår

Så flott - grattis :D

2010-08-31 @ 13:18:27
URL: http://babydjungeln.se
Postat av: Bokmalen

Jamen, nu blir jag full i skratt!! ;) Vi har ju samma mål!!! ;) Vill oxå köpa ett par märkesjeans när jag är nöjd med nedgången men det lär nog dröja ett tag!??? Får se när det blir??

Skönt att du fått sova ordentligt. Jobbar dag i veckan å jag är helt slut. Har så svårt att gå isäng i tid...

Kramen, Maria

2010-08-31 @ 15:48:23
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh har ett par G-star som är min absolut favorit bara älskar modellen & märket!Nope har ingen häst nu, ja, jag tror du har sagt det ngn gång att du haft häst;)Roligt ibland saknar man det men man slipper helst på vintern!

Ser så fram emot bilder när ni har gift er så du anar inte...!

30/32 är ju kanonbra!!!Duktiga du!

2010-08-31 @ 19:51:20
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0