Tv-grabben

Den här veckan har bara rusat iväg tycker jag. Måste ha att göra med att måndagen försvann som helgdag, eller vad tror ni?
Jag somnade helt underbart inatt på min spikmatta...å vaknade med inte lika ont i ryggen men tyvärr så dunkar skallen idag med. Men det får inte hindra mig från att träna idag.

Prinsessan ska på disco ikväll till hennes kusin som fyller år så när jag lämnat av henne blir det en tur till solen i några minuter...mmm...skönt! Annars vet jag inte vad som händer idag, tar dagen som den kommer helt enkelt.

Vad ska ni hitta på idag??

                                         Lion kollar på morgontv...

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Hihi! Nej då, ingen lillebror än! :) Jag har fått datumet nu, så jag vet iaf när han kommer. ;)



Kramar

2010-04-09 @ 10:48:29
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Lena i Lyckebo

Din sida ser konstig ut just nu. Jag kan inte läsa hela inläggen för dom ligger för mycket till höger och försvinner!

Kramisar

2010-04-09 @ 17:53:44
URL: http://fridatowe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0