Turkisk konfekt

Inget blev som jag hade tänkt idag...som vanligt! Vaknade ju med ryggont och sprängande huvudvärk men blev bättre under tiden pillsen verkade.

Promenad? Nä
Städat? Nää
Designat bloggen? Lite
Sovit middag? Jaaa

Å när jag å Lion vaknade *host* 17.30 så kom min kära mor på besök för att lämna lite Aloe Vera produkter men hon bestämde sig för att äta middag med oss och vräka i sig turkisk konfekt (som jag tvingade S till att åka att köpa)! Så nu sitter jag här mätt å sockerbehovet är tillfredställt, inte alls bra. Men det får jag motionera bort imorgon...hahaha! Man är ju bara människa som tyvärr gör misstag, men huvudsak är att man kan rätta till dem!

Nu ska jag fortsätta med designen så jag får in den i bloggen snart!!

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: milla

Åh, vad fint det blivit här;) Milla

2010-04-09 @ 10:46:57
URL: http://skylltorp-creative.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0