Världens finaste

Idag fyller världens finaste 4 MÅNADER!! Det är ett stort steg i hans värld för nu får han börja äta mat! Visserligen har vi redan börjat med gröt, han har fått 3 dagar i rad nu, och han har smakat mangopuré och banan. Han ÄLSKAR banangröten och går det inte tillräckligt fort in i munnen så blir han otålig, hehe. Tänk att det är 4 månader sedan Lion föddes...jösses (som Baloo säger). Tiden går fort men det är nu den aktiva perioden börjar så jag ser fram emot det! Det är så roligt att se alla framsteg de små liven gör och det händer nya saker varje dag. 
I måndags hittade han fötterna första gången och tog tag i dem och när vi byter blöja hittar han vart andra saker sitter...hahaha, så det gäller att vara snabb!


 

Efter några timmars kämpande fick jag äntligen hålla honom för första gången....TOTAL LYCKA!!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma mina

God eftermiddag hjärtat.Ja tiden går snabbt,,känns som det inte var så länge sedan man låg i den där sängen och krystade men det är ändå 4 månader sedan---Hoppas att bröllops planerna går bra för er som det gör här..Vad för gott ska ni bjuda på prinsen i dag? Min gillar majs,potatis,morot,mango,banan purrer..

Mejla mig så får du uppgifterna ang min blogg...ska börjar smått skiva om bröllopet där :) kram

2010-04-29 @ 13:51:17
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0