Skratt-killen

Det händer grejer med Lion nu och jag tycker han utvecklas för varje dag som går och det märks att han inte är någon liten bebis längre (fast jag tycker han är liten)! Igår när han låg på skötbordet (han älskar det) så försvann jag ur hans synvinkel några sekunder å då gnällde han till lite men sken upp som en sol när jag visade fejjan för han. Va ju tvungen att prova titt-ut å det funkade, hihi. Han kiknade av skratt och ju högre man lät desto mer skrattade han! Det är så underbart att höra det där påbörjade joller-skrattet och man fylls av sådan lycka! Givetvis var pappa oxå tvungen att prova om han kunde få honom att skratta...men INTE...han blir alltid allvarlig eller på sin höjd ger honom ett leende. Konstigt det där, men det måste ju ha att göra med att jag tillbringar hela dagarna med Lion och har blivit hans favorit...hihi. Inte mig emot men ibland önskar jag att jag kunde ge mig ut utan honom och utan att behöva stressa ihjäl för att skynda mig hem till en ledsen bebis som saknar sin mamma.

Hur gör ni andra??




Lion blir nästa alltid allvarlig när kameran kommer fram. Men han tittar iaf in i den för det mesta, hehe!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vet inte vad man ska göra.. Jag har ju lämnat ifrån mig min med jämna mellanrum ända sedan han föddes och än så länge har det gått bra..Hans storasyster har varit barnvakt nu i eftermiddag i över 2 timmar - kanonskönt:)



kram

2010-04-13 @ 17:10:22
URL: http://propellern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0