Plats 267...

Go´mörra som vi säger i skaraborg..hehe!

Idag mår barnen bättre, endast lite feber har dem så jag hoppas på en feberfri kväll. Izabelle skrämde nästan livet ur mig sent igår kväll. Helt plötsligt började hon skrika helt vettskrämt å yrade om allt möjligt och då hade febern skjunkit så jag fattade inget. Kan det bli så? Jag hade full sjå att lugna henne å detta hände några gånger till på natten. Va riktigt nära att jag åkte in med henne, så rädd blev jag. Men idag verkar hon normal igen. Usch, jag avskyr när barnen inte mår bra. 
Min rygg tog ordentligt med stryk inatt när jag låg ihopkilad mellan två barn som inte låg stilla så ett yogapass får det nog bli om en stund för att mjuka upp min kropp. 

Annars så mår jag bra...hehe. Det blir ingen mer städning idag utan jag ska ta tag i mitt pyssel...skulle behöva en lödkolv (heter det så?) har jag märkt så vi får se hur det blir till slut för just nu är inte ekonomin det bästa efter fjällresan. Väntar ju fortfarande på mina pengar från försäkringskassan med. Ringde förut för att kolla när de behagar skicka dem till mig och med tanke på platsen i kön så hoppas jag inte det tar samma tid...-Du har plats 267 i kön.... 

Häpp..dags att ta tag i den här dagen nu, kaffet ska fortsätta värma strupen till energinivån är fylld, hehe!


                                                              Feber-Lion igår
 

 

Kommentarer
Postat av: Mamma mina

Nä jag har inte facebok..Hoppas att solen är framme hos dig med denna dag o barnen blir bättre o kan ha en skön vår dag.kram kram

2010-04-07 @ 10:27:58
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Louise

Hoppas barnen blir bättre snart.



Jag har haft väldigt konstiga och obehagliga drömmar när jag haft just feber. yrade och hade frossa, trodde saker hände på riktigt trots att det var i drömmen.

2010-04-07 @ 15:51:18
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Lady Angel

Jävlar, nummer 267? Usch... Lödkolvar finns på Panduro förresten! Kolla här http://www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=514067

2010-04-07 @ 20:20:16
URL: http://ladyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0