Natti natti

Snart är det dags att släcka ner allt å sova! Har vart en lång dag och inte så roligt väder ute. Dock ingen snö som jag har läst i andra bloggar, men det kanske kommer (hoppas inte).
Fick till en timmes träning på crosstrainer förut, skönt att bränna lite mera fett. Å det behövdes med tanke på att syster, P och hennes dotter kom förbi förut å hade med sig kina-mat..mmm....Fast jag tog bara lite ris så det är nog ingen fara. Det var iaf jätte mysigt med lite besök å vi gör om det på fredag fast då blir det annat att äta!

Annars har jag kollat på en massa Vänner-avsnitt idag, hihi. Skönt att bara slappa när Lion sover. Ska kolla ett par till innan jag somnar eller hmm...jag kommer förmodligen att somna i soffan...jääsp!

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0