Lugn helg på väg

Ska strax iväg på en liten shoppingtur :) Denna gången är det till MIG...hihi. Inte världens roligaste sak att köpa med välbehövligt om jag ska ta mina långa promenader som jag börjar få abstinens efter. Så ett par ordentliga walkingskor ska det bli! Jag har ju lite problem med min rygg och höfter så jag hoppas det finns någon duktig som kan hjälpa mig finna de perfekta skorna till mina fötter och kropp. Lilleman ska med och Izan som är ledig från skolan idag!
Ikväll kommer stora sonen hit och Izan ska till sin pappa, så det blir en lugn helg med mkt mys, långa promenader och god GI-mat.

Ska ni göra något särskilt i helgen??


Kommentarer
Postat av: Lady Angel

Jag ska ut och RÖJA med tjejerna! Boys, be aware, hahahaha! Det där med långa promenader längtar jag också efter. Det är så skönt att bara ta mp3-spelaren och försvinna från omvärlden i ett par timmar. Jag tar aldrig med mig mobilen när jag går på långpromenad, är ju rätt skönt att slippa bli kontaktad!

Förresten: din blogg är fortfarande för stor för webläsaren. Och jag kör Explorer 8. Jag är glad att jag blev så nöjd med min bloggdesign från början så jag slipper greja. De där HTML-koderna blir man ju snurrig i huvudet av...

2010-05-01 @ 10:58:53
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Postat av: Lady Angel

Hahahahahaha den där verifieringskoden som jag behövde skriva in på förra kommentaren var "family crap" hahahahahahaha!!!!

2010-05-01 @ 10:59:49
URL: http://ladyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0