Inställda planer :(

Hade planer på att min syster å hennes dotter skulle komma hit idag men det fick vi ställa in för prinsessan kom hem från skolan å grät för hon hade ont i huvudet. Hennes fröken hade skrivit i meddelande-boken att Izan mådde illa, ont i huvudet å att hon inte hade ätit så bra idag. Kände på hennes panna å den var glödhet...så nu ligger hon nerbäddad i soffan å sussar. Hoppas inte Lion får feber nu oxå efter vaccinationen för blivande mannen är i Norge å jobbar. Men man har ju klarat två sjuka barn samtidigt förut så det går nog bra, hehe!

Lion har legat ute å sovit i snart 2,5 timme så jag har hunnit städa halva huset å tvättmaskinen går på högvarv! Men nu har städerskan rast å tänker ta fram min underbara tidning jag köpte förut å drömma mig bort en stund....


                                                                      Sjuklingen


                                                                   Sömntutan



                                                   Städerskans ögongodis

Kommentarer
Postat av: Linda

Ååååååååå grattis!!!!!!Vad roligt!!!!Fru petra!!!!

2010-04-06 @ 17:35:11
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Susanna

Åh va jobbigt att ni oxå blivit sjuka.....Tyson har jätte hög feber o näsan bara rinner :( Såå tråkigt!

Hoppas ni blir friska fort o att det går bra nu när Samuel är borta!



Jag älskar bröllopstidningar!!!

Finns inget som är så roligt att läsa! Skulle kunna köpa bröllopstidningar jämt även fast jag redan gift mig!



Saknar er alla redan!

LOVE

2010-04-06 @ 18:15:10
URL: http://famcummings.blogspot.com
Postat av: Lady Angel

Supermom can do anything!

2010-04-07 @ 20:32:47
URL: http://ladyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0