Hungrig!

Nu doftar det underbart av köttfärspaj i hela huset! Hittade ett Gi-recept med en pajbotten gjord av soja-mjöl och smör. Har ingen aning om hur det kommer smaka och jag råkade ha lite för hög värme på pajskalet så vi får se om det blir gott.
Jag pratade med min bror förut och grät som ett litet barn när jag hörde hur lycklig han är och ännu mer när jag hörde lillen i bakgrunden. Känslan när man får sitt första barn är obeskrivlig, det blir inte samma känsla med barnen efter fast man är lika lycklig. Man har ju aldrig hållt i en så liten å hal bebis förut, och att man kan få sådan kärlek med en gång är oxå en gåta. Att vänta i 9 månader känns som en evighet och man föreställer sig hur det kommer bli, men när man väl har underverket i sina händer så känner man sig väldigt liten och nervös för hur man ska klara sin nya roll som förälder. Man får råd från alla möjliga håll hur man ska sköta om sitt barn och man lyssnar...men man måste få ta sina egna beslut för det är då man växer som förälder! Att vara mamma tycker jag är det bästa som finns, den rollen passar mig utmärkt, hihi!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej där raring, nu suktar jag efter en bild på söta dig här i bloggen,come on!!!!

2010-04-15 @ 18:46:28
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0