Fin måndag :)

Ny vecka å jag kommer fortsätta mina långa promenader som det tyvärr inte blivit så mkt av i helgen för att det blåst isbjörnar här, hehe. Men idag skiner solen å det är vindstilla...me like! Jakten på ännu mer förlorade kilon fortsätter å jag längtar tills jag kan få på mig ett par jeans utan att känna sig som en flodhäst.

Prinsessan är kvar hos sin pappa för hon blev lite sjuk inatt, så jag hoppas hon kommer hem ikväll för jag saknar henne massor. Ska fixa en liten överaskning till henne först å då krävs det mina sytalanger...hihi.

Ska sätta fart på snabeldraken nu å starta en tvätt till innan min syssling kommer på en snabbvisit. Återkommer lite senare...

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0