Beslutsångest a´la mig

Har lite beslutsångest om jag ska träna idag eller inte. För jag har tränat varje dag denna vecka å inte så lite heller. Men jag får ju dåligt samvete om jag inte gör det och samtidigt behöver kroppen vila imellanåt. Hmm...världsproblem va det ja....haha! 


Veckans träning hittills:

Måndag: 30 min crosstrainer, 50 situps och 1 mil promenad
Tisdag: 30 min crosstrainer och 70 situps
Onsdag: 60 min crosstrainer, 20 min core

Vill ut å gå men mina skor är inte bra då jag får ont under fötterna efter halva promenaden. Mina underbara walkskor som jag hade förut är borta, antar att jag "råkade" slänga dem under någon av flyttarna. Ibland är man FÖR duktig på att sortera...suck!

Jag får helt enkelt fortsätta städa istället så jag slipper detta imorgon. 

Ha en fin kväll! 

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vad otroligt duktig du är!!! Själv får jag lite "ångest" för jag borde... jag med. Men du, att promenera mycke utan bra skor ska du passa dig för. Jag fick alltid ont i höfterna å så förut tills jag insåg att det är guld värt att ha ordentliga skor på sig. Jag kör med "jogging"-skor när jag promenerar. Kan varmt rekommenderas. Sen har några på jobbet köpt "Reebokk" (eller hur det stavas??) som har typ "bollar" under sulorna å dom ska ju va bra för rumpan å ben. Dom som provat tycker att dom är super å jag är väldigt sugen på att köpa ett par... Men, men, får se om jag får till rutin på promenader först.

Kramen, Maria

2010-04-29 @ 18:50:42
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Linda

Duktig du är med träningen tjejen!

Vore kul att höra av dig snart;)

2010-04-29 @ 19:30:25
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Så duktig du är så tränar :) är så lat på det..men ja kör med långa promenader med vagnen,,det går lika bra..

Jag ska åka till ett köp center i morgon som har en hel del skor,,kanske har tur där i morgon..Ha en skön kväll.kram

2010-04-29 @ 19:39:07
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Vad mysigt, då gifter vi oss i samma månad i alla fall :)

Ja man får bolla lite för att få ihop det men jag lovar er att ni kommer att få ett underbart bröllop så länge ni följer era Hjärtan och inte tänker på andra.



Jodå jag är inte hundra på vem det är men jag har mina misstankar och den människan får det inte lätt när jag ställer henne mot väggen.

Kram

2010-04-30 @ 11:06:52
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0