2 sjuklingar å en trött mamma

Då kom febern till Lion med. Lill-plutten va nära 40 grader men nu har den gått ner lite å han sover å sover å sover som tur är. Izabelle skrämde upp mig förut med att oxå snudda vid 40 gränsen och ont i nacken å huvudet. Kom på att de symptomen har man om man har hjärnhinneinflammation, gissa om jag blev skraj. Men nu har febern gått ner lite å hon har äntligen ätit lite flingor och yrar inget längre. Jag hade nämligen hjärnhinneinflammation som barn och det ska man inte ignorera. Det kan vara en livsfarlig sjukdom om man inte får vård i tid. Jag blev så dålig att jag blev medvetslös en kort stund fast min pappa hade det värst som blev inlagd på isoleringen och var jätte dålig. Det man ska uppmärksamma vid hög feber och huvudvärk som inte släpper är nacken. Blir man nackstel och det inte försvinner med alvedon så måste man in direkt!

Men nu kan jag pusta ut, hoppas jag och sova om en stund. Är liiite trött efter den här dagen :)

Sov gott alla fina!

Kommentarer
Postat av: Mamma mina

Godmorgon gumman.Inte skoj att de är dåliga..Min prins är lita dålig i magen så det är så synd om honom,,men det börjar gå mot rätt håll..Vad för ersättning ger du din? Vi hade sempers men nu har han recept laktos ersättning...

Hoppas att solen är uppe o du får en skön dag..Nä jag har inte hittat klänning,,men har hittat några på nätet som jag kan tänka mig..ska bara ha en enkel vit sommar klänning...har bjudit 50 med barn så inbjudnings korten är ute hos de man har bjudit så nu hoppas man att många kommer till våran dag..Ha en skön dag.kram kram

2010-04-07 @ 10:09:16
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0